miércoles, 21 de julio de 2010

L.A., CA (III: ♫ Heaven, I'm in heaven ♪)

MWAHAHAHAHAHAHAHA!!!
I'VE ENSLAVED MYSELF FOR THE WHOLE SUMMER* AND I COULDN'T BE HAPPIER!!!
MWAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Yes, ladies and gentlemen, for me happiness is a tower of unread books. And that means that I won't have a lot of time for this blog (or going out with friends, eating or sleeping) during this summer* and most of the posts will be critics of books or reflexions inspired by them, which is not a reason to feel sorry for me, as I will be veeeeery happy... Wait a moment: Noam Chomsky depresses me, I get frustrated when I can't understand something about Quantum physics and I have no guarantee whatsoever that the classics I bought are not an unbearable bore... Help!

*I might not be able to finish these 19 books (16, I've already read three) before I can start 2nd bachiller [12th grade], which would quite upset me, but not as much as not finishing them for christmas, where the new shipment of books would have to accumulate dust. I hope I have luck and can catch the speed I caught at those Christmas of I-don't-remember-what-year, where the convergence of diverse factors such as being in my parents' hometown without friends nor internet, the pesimous TV programs, the big print of the books, how entertaining they were and their "light" contents allowed me to read mora than ten books for the 7th of January [Three wise men's day in Spain]!

WARNING: Translator traitor.



¡¡¡MUAJAJAJAJAJAJAJA!!!
¡¡¡ME HE ESCLAVIZADO A MI MISMO PARA TODO EL VERANO* Y NO PODRIA SER MAS FELIZ!!!
¡¡¡MUAJAJAJAJAJAJAJA!!!

Si, señoras y señores, para mi la felicidad es una torre de libros sin leer. Y eso significa que tendre poco tiempo para este blog (Y para salir con los amigos, comer o dormir) durante este verano* y la mayoria de posts seran criticas de libros o reflexiones inspiaradas en ellos, lo cual no es razon para apiadarse de mi, ya que sere muuuuuy feliz... Espera un momento: Noam Chomsky suele deprimirme, me frustro cuando no puedo entender algo sobre fisica cuantica y no tengo ninguna garantia de que los clasicos que me he comprado no sean un aburrimiento insoportable... ¡socorro!

*Es posible que no pueda acabarme estos 19 libros (16, ya me he leido tres) antes de empezar segundo de bachiller, cosa que me molestaria bastante, aunque no tanto como no acabarmelos para navidad, donde la nueva entrega de libros tendria que acumular polvo ¡Ojala tenga suerte y alcance la velocidad de las navidades de no me acuerdo exactamente que año, donde la combinacion de diversos factores como el estar en el pueblo de mis padres sin internet ni amigos, la pesima programacion televisiva, la letra grande de los libros que me regalaron, lo entretenidos que eran y su contenido "light" me permitieron leer mas de diez libros a tiempo para reyes!

PELIGRO: Traductor traidor.

Vale!

No hay comentarios:

Publicar un comentario