viernes, 26 de agosto de 2011

Funny Story

Yesterday at two and a half in the morning (actually, it was today) I was getting really angry. Why? Because I was reading stuff about economics in the internet and thinking about the recently proposed constitutional balanced budget amendment (post coming about that). And why was I reading stuff in the internet at 2:30 AM? Well, I suddenly realized at 00:30 AM, while watching “Two and a Half men” in my computer, that it was 12:30 AM, and I thought that a five-minute check on the online version of Spanish newspapers wouldn’t make me a lot of harm. I was wrong. But I digress. My point is that at 2:30 AM I remembered I had to check if I had any lost calls in my new phone (a Samsung Galaxy, looks pretty good), which I bought yesterday because I’m going to Bilbao and my last mobile was deactivated because I didn’t use it for six months, and I realized that I didn’t have the PIN number, so I started searching for the piece of plastic where it was written and I remembered I had thrown it to the Garbage container inside a cardboard box (BTW, that also means I did bad recycling). So, long story short (too late for that), I had to go out in my pajamas with a “scoop on a stick” that I use to sweep and one of those flashlights that you wrap around your head to search for that box in the container. Also, a whale beached in my town’s beach this morning.
Here’s the photo:





A las dos y media de la mañana de ayer (en realidad, de hoy) me estaba cabreando de verdad. ¿Por qué? Porque yo estaba leyendo cosas sobre la economía en internet y pensando acerca de la enmienda constitucional de presupuestos equilibrados propuesta recientemente (post sobre eso en camino). ¿Y por qué estaba leyendo cosas en Internet a las 2:30 AM? Bueno, de repente me di cuenta a las 00:30 AM, viendo "Two and a Half Men" en mi ordenador, que eran las 00:30 AM, y pensé que un vistazo de cinco minutos a las versiones en línea de los periódicos españoles no me haría mucho daño. Me equivoque. Pero estoy divagando. Lo que quiero decir es que a las 2:30 AM me acordé de que tenía que comprobar si tenía alguna llamada perdida en mi teléfono nuevo (un Samsung Galaxy, tiene buena pinta), que compré ayer porque me voy a Bilbao y mi último móvil fue desactivado porque no hice uso de el durante seis meses, y me di cuenta que no tenía el número PIN, por lo que empecé a buscar la pieza de plástico donde estaba escrito y me acordé de que lo había tirado al contenedor de basura dentro de una caja de cartón (por cierto, eso también significa que hice mal reciclaje). Yendo al grano (demasiada tarde para eso), tuve que salir en pijama con una “pala con palo” que uso para barrer en casa y una linterna de las que te atas a la cabeza para buscar la caja en el container. También, una ballena ha varado en playa de mi pueblo esta mañana
La foto esta arriba.

No hay comentarios:

Publicar un comentario