martes, 18 de octubre de 2011

Online

After I-no-longer-know-how-many days without internet in the dorm, I’m back online. All was due to me writing incorrectly a single digit, out of more than 38 that I had to memorize, wrong (and someone I know is going to either laugh a lot or get very pissed off with me). As Joseph Campbell (who wasn’t an IT guy) said “Computers are like Old Testament gods; lots of rules and no mercy.” 
Unplugged came I out of my mother's womb, and unplugged shall I return thither: technology gave, and technology hath taken away; blessed be the name of technology. 
And now, the penitence: To actualize iTunes.

Después de ya-no-se-cuantos días sin internet en la residencia, ya vuelvo a estar online. Todo se debía a que escribí una sola cifra, entre 38 que tuve que memorizar, mal (y alguien que yo me sé o se va a reír mucho o se va a cabrear mucho conmigo). Como dijo Joseph Campbell (que no era informático) "Los ordenadores son como dioses del antiguo testamento; muchas reglas y ninguna piedad." 
Desconectado salí del vientre de mi madre y desconectado volveré allá. La tecnología dio y la tecnología quitó; bendito sea el nombre de la tecnología. 
Y ahora, la penitencia: A actualizar el iTunes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario